Twoja wyszukiwarka

Witam i zapraszam! Miłego oglądania! :o)

...

czwartek, 22 października 2009

PRZESYŁKA Z TEKSASU - MAIL FROM TEXAS

Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę z Teksasu. Chciałam wykorzystać wygrane stempelki w pierwszym zamówieniu dla Srebrnego Gaju, ale jakoś nam się to rozminęło. Nie ma tego złego... dziś paczkę porwałam ze stołu i z szalonością dziecięcego otwierania prezentów rozbebeszyłam... A oto, co znalazłam w sporym pudełku:
Wszystkie te cuda wygrałam u MICHELLE na jej blogu STAMPS, PAPER, SCISSORS AND DONKEY SMILES.
Oprócz wielu przydatnych cudów Michelle zrobiła dla mnie piękną kartkę z gratulacjami widoczną na środku. Się wzruszyłam...Dziękuję bardzo Michelle!
Bardzo mi się przydadzą te wszystkiego prezenty, bo ostatnio z kasą krucho, a pomysłów nie brakuje :o).
Thank You very much Michelle!

5 komentarzy: