Twoja wyszukiwarka

Witam i zapraszam! Miłego oglądania! :o)

...

czwartek, 5 listopada 2009

ROŚNIJ SREBRNY GAJU! - GROW UP SILVER BUSH!

Urósł nareszcie SREBRNY GAJ, który mam nadzieję, jak na gaj przystało będzie miejscem pięknym, które da schronienie różnym zwierzakom... znaczy się tym, którzy tworzą i swoje dziełka wieszają na drzewach i tym, którzy wkraczają do gaju na spacer, odpocząć, znaleźć coś pięknego i zerwać to z drzewa... chyba mnie trochę wyobraźnia poniosła, ale sami obejrzyjcie, ile cudów można zakupić już w pierwszym dniu działalności sklepu. Strach pomyśleć, co będzie później ;o).
Przyznam z dumą, że sama już kupiłam jedno cudeńko, które ma być prezentem dla mojej mamy, a że być może ona zajrzy na bloga, to na razie się nie pochwalę, co zerwałam ze srebrnogajowego drzewa ;o).
Zapraszam Was serdecznie do SREBRNEGO GAJU na zakupy i na konkurs z okazji otwarcia sklepu!***
NESSA obdarowała mnie takim oto pięknym wyróżnieniem. Dziękuję!!!
PS. Obejrzyjcie na jej blogu jakie biżuteryjne cuda robi Nessa.

Zaś takie kobiece wyróżnienie przekazała mi ALEXLS.
Dziękuję Ci bardzo Olu!!!


Przekazuję oba wyróżnienia do:
ZIELONOOKIEJ
MANUALNIE

2 komentarze:

  1. serdecznie Ci dziękuję:D
    to bardzo miłe:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :)
    Podziwiałam właśnie Twoje Srebrnogajowe kartki :) I tak zajrzałam na Twój blog :)
    Co do tytułu notki, mała uwaga - powieść "Pat ze Srebrnego Gaju", do której nawiązuje nazwa sklepu, po angielsku nosi tytuł Pat of Silver Bush :)
    Z ukłonami i wyrazami podziwu,
    Aneladgam

    OdpowiedzUsuń